Final de curs 2017/18

Festa final de curs, Annexa , juny 2018

Algunes imatges de la festa final de curs. Batucada espectacular (i nostre!), espectacle de màgia i festa al pati. Quan ens arribin més fotos les publiquem. Va ser una gran tarda i vespre.
Bon viatge gent de 6è!!

Arrossada a l’escola

De Pujada als Àngels a Arrossada popular a l’escola

Finalment, després de 3 intents vam haver de suspendre la Pujada als Àngels per la pluja i fer l’arrossada a l’escola. Va ser  una bona opció igualment per conèixer-nos i fer comunitat. Gràcies a totes i tots per compartir aquest gran dia!  Aquí en queden algunes imatges.

Temps de flors 2018

Una sinuosa passera de 400 tubs grocs i blancs, el muntatge de Temps de Flors

Un any més la generositat i l’entusiasme col.lectiu ha aconseguit que allò que semblava impossible hagi estat una realitat! La sinuosa passera groga, formada pels 400 tubs grocs i blancs personalitzats amb l’empremta de cada alumne de l’escola, que des de dissabte al matí desafia la muralla desperta sorpresa i admiració als visitants del Festival Girona Temps de Flors. Cadascú en fa la seva lectura particular…. Per nosaltres és un clam a la Justícia i a la Llibertat. Un projecte col.lectiu i transgeneracional que enfila anhels i desitjos, amb tenacitat i esforç sense perdre mai l’esperança ni el Nord per salvar totes les muralles i encalçar el somni d’un món millor.

Moltes gràcies a totes i a tots els membres de la gran família que és l’Escola Annexa, mestres, alumnes i families i molt especialment a la imparable Comissió de Patis i Temps de Flors de l’AMPA!!!

Acollida 2017/18

Algunes imatges de les estones d’acollida, al matí abans de les 9h.

Menjador 2017/18

Galeria d’imatges de les activitats durant l’estona del menjador

Activitat “Tu si que vales”, juny 2018

Àlbum de fotos d’extraescolars 2017/18

Galeries d’imatges d’algunes activitats extraescolars a l’escola Annexa. Curs 2017/18

Batucada

Extraescolar per a totes les edats a partir de p5, els divendres a la tarda. Imatge de l’exhibició (oberta a la participació de mares i pares) a la festa final de curs.

Fem Art

Extraescolar de 1er a 6è els dimecres, dijous o divendres al migdia. Una de les activitats d’aquest curs ha estat  pintar els quadres que s’han penjat a l’escala de l’escola, segons temàtica dels barris del nostre entorn.

Tot Esport i Hip hop

Imatges dels partits i actuacions dels equips Annexa de les extraescolars de Tot Esport i Hip-hop, a la Jornada de Recreació i Esport d’aquest any 2018, el dissabte 26 de maig

Ritme, ball i moviment

Extraescolar  de dimarts tarda,  per  alumnes de P3, P4, i P5

Racons

Extraescolar  del migdia, per  alumnes de P3, P4 i P5

Juguem en anglès

Extraescolar de  dimecres al migdia, per  alumnes de P3, P4, P5 i 1er.

Nadal 2017

El dinar de Nadal i la gran Quina de 6è

El diumenge 17 de desembre, la festa de Nadal  ens va aplegar a l’escola un any més. Vam tenir taller de batucada, dinar de germanor i la sempre generosa Gran Quina dels de 6è , pro viatge fi de curs, que va recollir també, prop de 300 euros per la Marató de TV3.  I  tot plegat,  amb el servei de bar exquisit i casolà de les famílies de 6è.

Aquí vídeos de la la Batucada!

La Quina amb fantàstics premis com sempre. Aquest any amb quadres de Quim Corominas i Sabrina Sampere,  una pilota signada per tots els jugadors del Girona Futbol Club banderins del Barça firmats per Messi, Piqué i Ter Stegen.

Concert de Nadal, teatre i xocolatada

Aquest Nadal,  el concert i teatre dels nostres alumnes ha tornat al pati de l’escola. Feia solet,  tots ho van fer molt bé i va ser molt maco. Tenim grans actors de teatre a 6è  que ens van representar “Alarma al Pessebre” de Gianni Rodari,  i  bons cantaires a tots els cursos.   Bravo equip  Annexa! L’AMPA va convidar tothom a xocolata i melindros, per acomiadar el trimestre i desitjar-nos bones festes a tots.