Nadal 2017

El dinar de Nadal i la gran Quina de 6è

El diumenge 17 de desembre, la festa de Nadal  ens va aplegar a l’escola un any més. Vam tenir taller de batucada, dinar de germanor i la sempre generosa Gran Quina dels de 6è , pro viatge fi de curs, que va recollir també, prop de 300 euros per la Marató de TV3.  I  tot plegat,  amb el servei de bar exquisit i casolà de les famílies de 6è.

Aquí vídeos de la la Batucada!

La Quina amb fantàstics premis com sempre. Aquest any amb quadres de Quim Corominas i Sabrina Sampere,  una pilota signada per tots els jugadors del Girona Futbol Club banderins del Barça firmats per Messi, Piqué i Ter Stegen.

Concert de Nadal, teatre i xocolatada

Aquest Nadal,  el concert i teatre dels nostres alumnes ha tornat al pati de l’escola. Feia solet,  tots ho van fer molt bé i va ser molt maco. Tenim grans actors de teatre a 6è  que ens van representar “Alarma al Pessebre” de Gianni Rodari,  i  bons cantaires a tots els cursos.   Bravo equip  Annexa! L’AMPA va convidar tothom a xocolata i melindros, per acomiadar el trimestre i desitjar-nos bones festes a tots.

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s