Què és l’AMPA Annexa Joan Puigbert?

# Què és l’AMPA?

L’AMPA, l’associació de pares i mares de l’Annexa Joan Puigbert, treballa per donar suport i complementar les activitats que realitza l’escola, alhora que reivindica la millor formació per als nostres fills.

Podeu veure un resum en aquesta presentació.

pdf-file-format-symbol
PRESENTACIÓ DE L’AMPA

# La composició de la Junta de l’AMPA. Les Comissions de treball

La Junta s’organitza mitjançant una comissió gestora, una àrea de secretaria, una àrea de tresoreria així com diferents comissions de treball especialitzades. La Junta de l’AMPA està formada per les següents persones i comissions:

• Comissió gestora:
      • Presidenta: Salomé Carmona.
      • Secretària: Eva Boneta.
      • Tresorera: Olga Serra.
      • Vocals: Adam Bonany, Montse Alabert, Lluís Vicens.
  • Comissió de menjador: Olga Santos, Anabel Moya, Salomé Carmona.
  • Comissió d’extraescolars: Adam Bonany, Laia Lloveras, Lluís Vicens.
  • Comissió d’acollida: Anna Font, Agnès Carreras.
  • Comissió de Socioteca: Lourdes Oliva, Montse Alabert, Myrte Montseny.
  • Comissió de festes: Robert García, Montse Serarols, Oriol Piferrer, Cristina Barreales, Montse Fernández.
  • Comissió d’informació i de comunicació: Ramon Moragrega, Alícia Martínez, Laia Lloveras, Anna Grabalosa, Jordi Pla, Núria Serrat.
  • Comissió d’assegurances i subvencions: Olga Serra
  • Comissió d’equipacions esportives: Myrte Montseny, Mercè Gironella, Brigit Nonó, Raquel Olivé.
  • Comissió de material escolar: Mercè Gironella, Anna Grabalosa.
  • Comissió de patis / Temps de flors: Laia Escribà, Miquel Prats, Lluís Sala.
  • Comissió de solidaritat: Joan Vergés, Toni Arrufat, Nevelina Pachova.
  • Comissió de casals:  Agnès Carreras, Myrte Montseny, Laia Cañigueral.
  • Comissió de relacions família-escola: Montse Alabert, Salomé Carmona.
  • Gestió de dades: Salomé Carmona, Consol Hidalgo, Mari Gutiérrez.

Per comunicar-vos amb els responsables de cada comissió, feu servir el formulari de contacte o, si ho preferiu, envieu-nos un correu electrònic a:

• annexa.informacio@gmail.com
  • annexa.menjador@gmail.com
  • annexa.extraescolars@gmail.com
  • annexa.web@gmail.com
  • annexa.acollida@gmail.com
  • annexa.xandalls@gmail.com
  • annexa.solidaritat@gmail.com
  • annexa.casals@gmail.com
  • sociotecajoaquimfranch@gmail.com

# Altres participacions dels membres de l’AMPA
  • Consell Escolar:
    • Representació de l’AMPA: Anabel Moya, Lluís Vicens.
    • Representants de les famílies: Montse Pericot, Anna M. Fàbregas, Gabi Orden, Margarita Martí, Olga Santos.
  • Comissió de garanties d’admissió: Anabel Moya.
  • Representant CEM: Núria Serrat.
  • Control de correspondència: Eva Boneta, Salomé Carmona.
 # Participació a l’AMPA. Com puc participar-hi?

El nombre persones que poden conformar la Junta actual de l’AMPA de l’Annexa és il·limitat. Tothom que vulgui participar activament en alguna de les comissions existents, pot fer-ho lliurement. També es possible col·laborar puntualment, ajudant en qualsevol del les comissions. En qualsevol dels dos casos anteriors, només cal que ens feu arribar un correu mitjançant el formulari de contacte del web.

Amb el  mateix formulari de contacte us convidem a fer-nos arribar informació d’interès, propostes, idees, suggeriments o dubtes.

I recordeu que, l’AMPA som tots!

# Convocatòries  de la Junta

Les Juntes, són reunions sempre obertes a tothom qui hi vulgui assistir.

A la junta del mes de febrer 2018 es va decidir que a  partir d’ara es  convocaria la Junta d’AMPA de forma trimestral, enlloc de mensual com fins ara. Sempre serà un dijous primer de mes, a 9h a la Socioteca.  Les comissions s’organitzen de forma interna per treballar cada tema segons la disponibilitat de la gent de forma continuada i a la Junta trimestral es posa tot en comú.

En el cas que hi vulgueu participar i proposar un tema concret, ens ho podeu notificar tot posant-vos en contacte amb nosaltres a través del nostre formulari de contacte .