Què és l’AMPA Annexa Joan Puigbert?

# Què és l’AMPA?

L’AMPA, l’associació de pares i mares de l’Annexa Joan Puigbert, treballa per donar suport i complementar les activitats que realitza l’escola, alhora que reivindica la millor formació per als nostres fills.

# La composició de la Junta de l’AMPA. Les Comissions de treball

Durant el curs 2016/17, la Junta s’organitzarà mitjançant una comissió gestora, una àrea de secretaria, una àrea de tresoreria així com diferents comissions de treball especialitzades. La Junta de l’AMPA està formada per les següents persones i comissions (en breu, actualitzarem la composició de les comissions):

• Comissió gestora: Adam Bonany, Salomé Carmona, Lluís Vicens, Montse Alabert i Eva Boneta
  • Secretària: Eva Boneta
  • Tresoreria: Brigit Nonó
  • Comissió de menjador: Sandrine Poupinet
  • Comissió d’extraescolars: Adam Bonany, Laia Lloveras i Lluís Vicens
  • Comissió d’acollida matinal: Anna Font i Agnès Carreras
  • Comissió Socioteca: Myrte Monseny, Lourdes Oliva, Montse Alabert i Laia Marturià
  • Comissió de relacions famílies-escola: Laia Gasull, Patrícia Masllopart, Salomé Carmona, Lídia Casadevall i Montse Alabert
  • Comissió de festes: Robert Garcia, Mingo Ochoa, Katrina Grove i Montse Pericot
  • Comissió d’informació i de comunicació: Ramon Moragrega, Oriol Busquets, Alícia Martínez i Laia Lloveras
  • Comissió d’assegurances i subvencions: Clara Cassú
  • Comissió d’equipacions esportives: Myrte Monseny, Mercè Gironella, Brigit Nonó, Raquel Olivé
  • Comissió de material escolar: Eva Boneta, Mercè Gironella, Montse Pericot i Eva Ventura
  • Comissió de patis: Laia Escribà, Miquel Prats, Lluís Sala
  • Comissió de bicicletes: Ignasi Català, Joan Matosas i Katrina Grove
  • Comissió de solidaritat: Joan Vergés
  • Comissió de casalets: en formació

# Participació a l’AMPA. Com puc participar-hi?

El nombre persones que poden conformar la Junta actual de l’AMPA de l’Annexa és il·limitat. Tothom que vulgui participar activament en alguna de les comissions existents, pot fer-ho lliurement. També es possible col·laborar puntualment, ajudant en qualsevol del es comissions. En qualsevol dels dos casos anteriors, només cal que ens feu arribar un correu mitjançant el formulari de contacte present en aquest lloc web.

Aquest mateix formulari de contacte serveix tanmateix, per a transmetre’ns informació d’interès, propostes, idees, suggeriments o dubtes.

I recordeu que, l’AMPA som tots!

# Convocatòries mensuals de la Junta

Normalment, la Junta es reuneix el primer dijous de cada mes, a les 9h del vespre, a la Socioteca de l’escola. Les Juntes, són reunions obertes a tothom qui hi vulgui assistir. En el cas que hi vulgueu participar i proposar un tema concret, ens ho podeu notificar tot posant-vos en contacte amb nosaltres a través del formulari de contacte del lloc web.

# Vols posar-te en contacte amb nosaltres?

És molt senzill. Per a qualsevol qüestió de caràcter personal, pots escriure’ns un correu a annexa.informacio@gmail.com, o bé, utilitzar el formulari de contacte que trobaràs en aquest lloc web.