Per què fer-se soci?

Ser soci de l’AMPA de l’escola, fa possible que els pares i mares puguem participar directament amb la comunitat educativa de la nostra escola. La principal raó de ser soci de l’AMPA, és la unió dels pares i mares per tal de vetllar pel benefici dels nostres fills i filles a l’escola, col·laborar econòmicament en diversos projectes i activitats, i fer possible una escola viva i rica.

Què fem des de l’AMPA?

• L’AMPA és l’encarregada de, entre d’altres tasques, gestionar el menjador de l’escola, tenint cura que els serveis de cuina, menjador i monitoratge siguin els millors possibles per als nostres fills i filles.
  • l’AMPA és igualment la responsable del disseny de la graella d’activitats extraescolars que s’organitzen i es duen a terme a l’escola durant el curs. És l’AMPA qui contacta amb els proveïdors de les diferents activitats i qui en tot moment, està en contacte amb els pares i mares, proveïdors i monitors de les diferents activitats.
  • Pel que a festes correspon, organitzem la Quina de Nadal, la tradicional Pujada als Àngels, i la Festa de Fi de Curs
  • Co-gestionem, juntament formant part d’un grup interdisciplinari de la comunitat educativa de l’Escola Annexa-Joan Puigbert de Girona (pares/mares, professors/professores i direcció) amb la col·laboració dels representants de les associacions de veïns dels barris de l’entorn (Les Pedreres – Fora Muralla i Vista Alegre-Carme), el projecte de la Socioteca Joaquim Franch un projecte lúdic i cultural molt engrescador del qual n’estem molt orgullosos.
  • Des de l’AMPA ens relacionem i mantenim contactes institucionals (FAPAC, Ajuntament de Girona, Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, Consell Comarcal, …) per tal de defensar els interessos de l’escola

La quota de Soci

La quota anual familiar és de 35 €. Amb l’assegurança queda de la següent manera:

• Família amb un sol fill/a: 35€ de quota + 5€ d’assegurança = 40€
  • Família amb dos fills/es: 35€ de quota + 10€ d’assegurança = 45€
  • Família amb tres fills/es: 35€ de quota + 15€ d’assegurança = 50€

Quins avantatges comporta fer-se soci?

Assegurança: Els nens i nenes socis de l’AMPA, gaudeixen d’una assegurança per totes les activitats que realitza l’AMPA.

Menjador escolar: Cal ser soci de l’AMPA per a poder fer ús del servei de menjador tant en la modalitat de fixe, com en la d’eventual.

Accés a les activitats extraescolars i al servei d’acollida: Cal ser soci/sòcia de l’AMPA si teniu previst inscriure els vostres fills/filles en alguna de les nostres activitats extraescolars o al servei d’acollida com a fix.

Socioteca gratuïta: Ser soci de l’AMPA permetrà que el teu fill o filla pugui fer ús gratuït de la socioteca, aprofitant-ne tots els recursos lúdico-educatius de que disposa, fora de l’horari lectiu. La socioteca és alhora que una biblioteca, un espai de suport per a fer els deures, una aula d’estudi, un servei de préstec de llibres, …

La quota de l’AMPA permet, a més, la organització de xerrades informatives i divulgatives orientades als pares i mares de l’escola, així com altres activitats culturals, o fins millores a les infraestructures de la mateixa escola… Així doncs, l’import de la quota, d’un manera o altra es destina íntegrament a l’escola.