El material esportiu de l’escola es gestiona des de l’AMPA.

Hi ha tres períodes de comanda durant l’any acadèmic:

 

  • Primer – durant la primera quinzena d’octubre
  • Segon – durant la segona quinzena de març
  • Tercer – durant l’última quinzena de curs, al juny

 
A cada període de comanda les famílies rebreu l’avís per correu electrònic o mitjançant una nota a l’agenda dels vostres fills en el qual s’hi comuniquen les dates del procediment de comanda i els passos a seguir per demanar material que necessiteu. Us confirmarem la recepció del material i els dies de recollida mitjançant un nou avís.

El xandall que us oferim consta de:

 

  • Dessuadora taronja i blava amb cremallera i caputxa
  • Pantalons de xandall (llargs o curts) o leggins blaus
  • Samarreta taronja

 

 

Properament penjarem alguna foto…

No es podran fer devolucions ni canvis de xandalls si ens equivoquem de talla, per tant, és important que us fixeu bé en les talles que escolliu. Al full de comanda hi trobareu un quadre que us pot servir com a referència per escollir-ne una segons l’alçada dels vostres fills o filles. Des de l’AMPA oferirem unes dates per poder veure i emprovar xandalls cada vegada que hi hagi un període de comenda.

Campanya de reciclatge de xandalls

Informem que durant tot l’any, preferiblement en períodes de comanda, podeu portar els vostres xandalls usats a la consergeria de l’escola. Aquests xandalls es cediran de forma totalment gratuïta a l’alumnat que ho necessiti.
Per beneficiar-se d’aquesta campanya només cal que les famílies es posin en contacte amb la direcció de l’escola. En cas que l’AMPA disposi d’algun exemplar de la talla demanada, ens posarem en contacte amb la família per avisar que ja el pot recollir.

Per a qualsevol dubte, adreceu-vos a la Comissió d’Equipacions Esportives mitjançat l’adreça de correu electrònic annexa.xandalls@gmail.com, i ens posarem en contacte amb vosaltres.