el Menjador

Aquest curs 2018/2019 l’AMPA continua assumint la responsabilitat del servei de menjador que cobreix l’horari entre les 12:30 h. i les 15:00 h.  Treballem amb l’empresa BOISA per al servei de monitoratge i la gestió de menjador.

ASPECTES GENERALS

# Els torns

El servei de menjador s’organitza en dos torns:

  • De 12:45h a 13:45h => De P3 fins a 1r curs
  • De 13:45h a 14:45h => De 2n fins a 6è curs
# El servei de monitoratge

El menjador compta amb un equip format per 17 monitors + 1 coordinador de menjador. A més del menjador, els monitors es fan càrrec de l’estona d’esbarjo abans i després de dinar (patis, socioteca, activitats dirigides, espai d’estudi, descans petits, etc.). Els nens i nenes d’Educació Infantil estan acompanyats per un monitor de referència que resta amb ells tota l’estona de dinar i pati, fins que els retorni a la seva aula.

# L’atenció diària

Cada matí de 9 h a 10 h, l’Oriol Carreras, el coordinador de l’equip de monitors, us atendrà personalment o per telèfon, per a poder informar i notificar qualsevol canvi relatiu al servei de menjador (dietes, absències, etc.). Podreu contactar amb l’Oriol, de 9 h a 10 h i de 12:30h a 15:00h.  

# Els menús

Els menús estan elaborats per l’equip BoiSa, que compta amb nutricionistes especialitzats en alimentació infantil,  en base a productes de temporada, de proximitat i, sempre que es pugui, ecològics, per a confeccionar una dieta equilibrada i saludable. Els menús inclouen una llista de suggeriments per al sopar que us poden ajudar a complementar la dieta diària. Els monitors treballaran els hàbits saludables durant el dinar per tal d’educar als nens i nenes en aquest aspecte, fet que hem de reforçar a casa.

Menú febrer 2019

# Rentar-se les dents

Tots els nens/nenes poden portar un necesser amb pasta dentífrica i raspall per a rentar-se les dents després del dinar (sota la responsabilitat del propi nen o nena). Cada divendres tornaran el necesser a casa, per netejar-lo i revisar-ne l’estat.

# Intoleràncies, al·lèrgies alimentàries i requeriments mèdics

Tota la informació mèdica relativa a les intoleràncies o les al·lèrgies alimentàries han de ser reportades amb el corresponent certificat mèdic, on s’indicarà els tipus d’aliments que el nen no pot menjar o estar-hi en contacte, així com també el tipus d’actuació que cal dur a terme en cas que el nen es vegi afectat. Aquesta informació serà recollida per l’escola i transmesa al servei de cuina i als responsables del monitoratge perquè ho gestionin adequadament. Tota la informació mèdica ha d’haver estat entregada abans que el nen iniciï el servei de menjador per a poder planificar i organitzar el seu servei.

# Utilització del servei. Com inscriure’s al servei de Menjador?

Per a poder fer ús del servei de menjador des del primer dia d’escola és imprescindible haver realitzat adequadament la inscripció amb les dades necessàries per a poder contactar amb la família en cas que existeixi alguna incidència. Les inscripcions al servei de menjador es podran realitzar a partir del 15 de juliol a través de l’eina de gestió de l’AMPA.

https://gestio.annexa-ampa.cat

Aquesta eina de gestió dels socis de l’AMPA  està oberta durant tot el curs per tal de poder dur a terme modificacions dels dies d’assistència al servei de menjador.

# Els preus 2018/19

Existeix una única tarifa per als alumnes que es quedin al menjador i és de 5,75€

# El pagament

El servei de menjador es carregarà al compte bancari que s’hagi indicat, mitjançant rebut domiciliat, cada final de mes.

L’import dels rebuts es correspondrà als dies reals del mes en curs. 

# Rebuts retornats

BOISA farà el seguiment i reclamació dels rebuts retornats i, si el dia 1 del mes següent no s’ha fet el pagament del servei, el nen o nena a partir d’aleshores, no podrà fer ús del servei de menjador. En cas de devolució de rebut bancari, hi haurà una despesa de 6 euros per gestió bancària, que anirà a càrrec de la família.

IMPORTANT:

  1. No es podrà començar el servei de menjador del curs 2018/19 si es tenen càrrecs pendents del curs anterior.
  2. Si no es paga una mensualitat al llarg del curs, l’alumne no podrà continuar fent ús del servei de menjador.

CONTACTE

  • Comissió del Menjador de l’AMPA: Temes exclusivament relacionats amb el menjador (consultes, propostes, comentaris, aclariments, etc)
  • Correu electrònic: annexa.menjador@gmail.com
  • Gestió administrativa (cobraments, rebuts, etc.): annexa@boisa.cat
  • Nom comercial: BoiSa
  • Telèfon d’oficines centrals: 972 43 91 15
  • Telèfon Oriol Carreras (coordinador): 682 54 80 26 de 8h a 10h i de 12h a 15h